-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Άλλη μια καθ’ όλα επιτυχημένη «Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών» στην Βournas Medicals
Ανθρώπινες εμπειρίες, παροχές, επιβραβεύσεις
και χαμόγελα για την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης
Όλοι εμείς στην Bournas Medicals μέσα από ένα γεμάτο προκλήσεις περιβάλλον στο πλαίσιο συμμετοχής μας στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, που πραγματοποιήθηκε 6 έως 10 Οκτωβρίου, παρείχαμε πλήθος δράσεων με απώτερο σκοπό την επιβράβευση των πελατών μας, στο πλαίσιο ανοικτής και ανθρώπινης επικοινωνίας με το προσωπικό μας που αποτελεί τη βάση για τη μέγιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη.
Χάρη στην ανοικτή επικοινωνία εξασφαλίσαμε το κατάλληλο μείγμα παροχών ανταποδίδοντας στο Β2Β πελατολόγιό μας την εμπιστοσύνη που μας έχει δείξει όλα αυτά τα χρόνια, ενώ πραγματοποιήσαμε και δράσεις επιβράβευσης του προσωπικού, κινητοποιώντας τους ακόμα περισσότερο για να συνεχίσουν το έργο τους σε μια εξαιρετικά προκλητική και δύσκολη αγορά, αυτή των ιατρικών αναλώσιμων.
Στο συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο έχει πλέον γίνει πλήρης ενσωμάτωση των σύγχρονων και ταχέως εξελισσόμενων τεχνολογιών, είναι υψίστης σημασίας η εύρεση του σωστού μείγματος ανθρώπινου παράγοντα και τεχνολογίας, για τη βέλτιστη, σύγχρονη, αποτελεσματική και ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση του πελάτη.
«Μπροστά στο κατώφλι των νεών δεδομένων για την πελατειακή εμπειρία, δεν πρέπει να ξεχνάμε τελικά ποια είναι η αφετηρία μας και ποιος ο προορισμός μας, ποιανού η ανάγκη μας δημιούργησε και μας έφτασε εδώ που είμαστε σήμερα και ποιος είναι ο τελικός λήπτης των υπηρεσιών και των προϊόντων μας, αυτό είναι για εμάς το νόημα του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών» δηλώνει χαρακτηριστικά η κα Σταυρούλα Μπουρνά, διευθύντρια Εξυπηρέτησης πελατών της Βοurnas Medicals.